08 juli, 2009

sarah väntar på jultomten!

nej, inte bokstavligt talat, men det känns fan så. känner mig som en liten unge idag faktiskt. väntar, väntar, väntar! när kommer dom? r sov här inatt och åkte alldeles nyss till jobbet så jag är uppe. rättare sagt så var det jag som var piggas av oss båda och babblade på en massa från att klockan ringde första gången (så även inatt när han ville sova) all denna terror för att jag åker bort om ca 5 timmar och kommer inte få tillfälle att prata med min bästa vän öga mot öga på en vecka. i know what you are thinking, "det finns telefoner ni kommer höras på" i know! men det är inte riktigt samma sak iaf, men de kommer bli skönt iaf att komma bort.

thats right, om ca 4-5 timmar så sitter jag, helena & ida och har påbörjat våran roadtripp som ska ta oss genom sverige, kasnke bort härifrån? vi ska ta oss genom sverige i helenas föräldras husbil, it's gonna be awsome! bara känslan av att få komma bort gör att jag känner som att jag stirrar ut efter tomten den 24 dec, men denna gång spanar jag efter husbilen!

och till den stora, STORA frågan, har sarah packat klart? nej! för "ovanlighetens skull" är hon ute i sista sekund och jag tänker nog inte börja packa nu heller fast att klockan är halv 7, nä känner att det svider lite i ögonen och tror inte att dom vill ha med sig en grin-sarah. vilket ja blir när ja inte får sova.

så nu blire lägga sig i sängen igen! ha en bra vecka alla här hemma. (inte för att jag tror det är många som läser min blogg) jag ska iaf ha det bra! datorn o trådlöst följer antagligen med, inte bestämt mig än, men update kommer hur som helst när jag kommer hem!

jag saknar min rufuz!
Bye.

1 kommentar:

Cara sa...

Hihi jag läser du vet. Tvillingsystern nere i jönköping , Hoppas ni får en bra vecka kom gärna hit o hälsa på ! Puss