23 juli, 2009

värdelös

jag vet vad ni tänker; fan, sarah är totalt värdelös på att upptadera sin blogg. oh, yes! i know. förlåt mig. men jag känner att det är så mycket jag vill skriva ner men kommer när jag väl sitter här så känns det som att de jag skriver inte är någon idé iaf :P aja, är väl bara någon kansig idé som ja ibillat mig IGEN som r alltid påstår.
hur som helst, jag har varit på roadtrip! bästa jag gjort denna sommar. fan va kul vi hade det och fler hoppas jag på. fick nya vänner efter vägen också =) de vart säffle - grebbestad - smögen - göteborg! ojojoj! vi gick ut på krogen dagar de inte var krogen dagar, och dom dagarna var nog som bäst! hard rock café, oh my god, i fell in love =) mumma! men tyvärr, han var gift! annars var resan totalt toppen! :)

hann hem, packa upp väskan, sova, vakna, packa om igen o dra. följde med min mormor till våra slätingar i gävle. var där ons-lör och toppen! så skönt att bara komma bort en stund, igen :P hade riktigt kul där och fick tillbringa tid med en av mina kusiner mycket iaf, och mitt kusin barn, lilo =)

nackdel var väl att min lunga börja tjalla igen när jag var där nere. kom hem i lördags var ut o käka lite med tjejerna o sen utgång, mycket trevligt men mycket smärta. åkte in på sjukan på söndagen o läkaren konstaterade en virus infektion vid/på lungan :( äter nu smärstillande o vart sjukskriven direkt efter semestern, bra jobbat :P

men jag har ju iaf köpt på mig 5 sägsonger av one tree hill!!! ihhh, redan kollat igenom första o halva andra, ska slå på något avsnitt nu med! de är kärlek. ska försöka bli bättre på att skriva, jag lovar att försöka!


ann och jag innan s2 i lördags

Inga kommentarer: