12 september, 2009

kommer bli en lång dag

idag är en såndära dag som säkerligen aldrig kommer att ta slut känns det redan som. började med att jag vaknade kvart i 5 i morse :( kunde verkligen inte somna om trots att jag är/var trött som en tok! så har settat o lagt upp massa bilder på facebook, kasnke var på tiden att dom kom upp också. nu inväntar jag roberto för vi ska åka o handla på ikea, det är jag ruskigt taggad för! :D älskar att spendera pengar, tyvärr!

sen till kvällen har de blivit lite tjall. min helg var fullspeckad och upplagd så att allt skulle hinnas med, men vem kan tro att de kan gå så bra? nej dess avskedsfest var tydligen ikväll o inte igår, och ingelas 20års fest också, inte bra :P ska göra allt för att få denna lördag att gå ihop, kommer bli stressigt. men det är väl det som kallas livet gissar jag på.

ses ikväll! fundrar på en skapligt lugn kväll tror ja
med inte allt för mycket alkoholintag menar ja då, för de andra blir fartfullt.

robert? vart är du!?

just ja, jag ska nog övningsköra till gävle också :D

Inga kommentarer: