08 september, 2009

RUFUZ säljes till lägst bjudande!

japp, då vare dags igen.

idag har sarah handlat barbord, barstolar och en ny soffa för totalt 17 000, rätt så nice va? dock är det 5 veckors leverans tid :( iaf på soffan, men nu lär ja bli av med min, är det någon som är intreserad av en snygg svart hörnsoffa? från början 8000 nu för ca 3000?

nästa problem, rufuz gör mig gaaaalen! jag vet inte vad ja ska göra med honom, han gör illa mig och går mig på nerverna, och han stökar ner så otroligt mycket!!!!!! tror dock inte ja kan göra mig av med honom, skulle sakna honom på tok för mycket, jobbigt läge!

nästa problem, jag började använda mig utav cleracil mot finnar i ansiktet, inte för att jag haft hemska problem med finnar, men tänkte att det kanske skulle hjälpa att få lite finare hy. men ack så fel man kan ha, jag har fått 3 finnar!!! jag blir så arg..

aja, var nog allt? nej just ja, jag har lockigt hår nu för tiden.
nu blire ben & jerrys, det hjälper mot allt!

Inga kommentarer: